piątek, 31 grudnia 2021

Czytamy książki 2021 - odsłona szósta (ostatnia) :)

Dziś już ostatni dzień 2021 r. Minął tak szybko, że nawet nie wiem kiedy. Dopiero spędzałam zeszłorocznego (zamkniętego w domu ;) ;) ) Sylwestra z moimi przyjaciółmi, a już jest kolejny Sylwester... I znów będziemy o rok młodsi ;) :)

Do dziś udało mi się też zrealizować ostatnie dwa punkty z książkowego wyzwania Czarnej Damy z bloga Misiowy zakątek :)

Przeczytam książkę:

- Której Autor ma na imię tak samo jak ja :)


- Która ma na okładce psa

Dziękuję pięknie Organizatorce tej zabawy. Uwielbiam czytać, a taki dodatkowy "bonusik" w postaci wyszukiwania książek, które spełniały odpowiednie wymagania było bardzo inspirujące. Pozwoliły mi czasem sięgnąć po pozycje, po które zazwyczaj raczej bym nie sięgnęła.

Korzystając z okazji życzę wszystkim Zaglądającym do mnie zdrowego, szczęśliwego i pełnego spełnionych marzeń Nowego - 2022 - roku! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz