poniedziałek, 2 stycznia 2023

UFOKowy rok - grudzień 2022 i podsumowanie roku

Koniec roku był odrobinę intensywniejszy niż pozostałe miesiące, ale troszkę krzyżyków mimo wszystko udało się postawić :) Moje góry i niebo wciąż rosną. Pomimo szarugi za oknem u mnie wciąż królują błękity :)

 


A tak wygląda zbliżenie fragmentu, nad którym teraz pracuję:

W ramach podsumowania:

w rok 2022 wkroczyłam rozpoczynając kolejny rząd wzoru


Tak to wyglądało "graficznie" (elementy szare, to te już wyszyte, a nad błękitnym właśnie pracowałam)


 Ukończyłam go we wrześniu :)



A teraz już tylko góry i niebo.....


Życzę Wam cudownego i pełnego spełnionych marzeń (nie tylko robótkowych ;) ) nowego roku! :D

Bo ja w 2023 roku zamierzam kontynuować pracę nad moim goldenkowym kolosem, również w ramach kolejnego wyzwania na blogu Krzyżykowe szaleństwo :)




7 komentarzy:

  1. Podziwiam za takie olbrzymy.... ja nie daję rady z małymi hafcikami. Oby jak najwiecej xxxxxx powstało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Też mam nadzieję, że w tym roku sporo przybędzie :0

      Usuń
  2. Cieszę się, że się udało podziałać. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za organizację tej wspaniałej zabawy, która nas motywuje do stawiania kolejnych xxx i pracy nad naszymi UFOKami :D

      Usuń
  3. Piękny haft. Życzę kolejnego hafciarsko owocnego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i wzajemnie życzę wspaniałego roku :)

      Usuń
  4. Dużo pracy przed Tobą, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń