czwartek, 28 kwietnia 2011

Chwalę się! :D

Do tej pory "tworzyłam" swoje prace tylko dla siebie lub dla moich znajomych. Przez przypadek dowiedziałam się o V Ogólnopolskiej Wystawie Haftu Krzyżykowego "Złota Igła 2011" w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Wysłałam Tryptyk ze storczykiem:
Kilka dni przed Świętami Wielkanocnymi otrzymałam odpowiedź z Łodzi:
"Na wystawę wpłynęły 533 prace 215 autorów. Jury zakwalifikowało do wystawy 380 prac 187 autorów. W związku z tym zawiadamiamy, że na wystawę przyjęto następujące prace: Tryptyk ze storczykiem"
HIP HIP HURRRRRA!!!!!!

2 komentarze:

  1. Gratulacje!!!
    Witaj w blogowym świecie:) I dziękuję za wzięcie udziału w moim candy:)
    Na Nasze Hafty ostatnio rzadko zaglądam, ale teraz będę podziwiać Twoje prace na bieżąco:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kingo gratuluję!!!
    To wielki sukces dostać się na tę wystawę :)
    Cieszę się że dołączyłaś do blogowiczek -witamy!!
    Ja kończę Nelsonki Agi i niedługo wyślę do Iwonki :) :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń