sobota, 26 listopada 2011

Wampiry........

Długie i chłodne jesienne wieczory są wręcz wymarzone do tego by spędzić je w kinie na dobrym filmie lub w zaciszu domowym przy dobrej lekturze :) Muszę się przyznać, że zawsze słabo wychodziło mi wybieranie albo-albo :D :D :D :D Dlatego postanowiłam skorzystać z obu tych możliwości. Iwonko! Miałaś absolutną rację!!! Kolejna część Zmierzchu strasznie mi się spodobała!!! Oglądałam z zapartym tchem i już nie mogę się doczekać ciągu dalszego! Najchętniej zostałabym w kinie i oglądała dalej, ale niestety tak się nie dało :D Mam nadzieję, że twórcy tego filmu nie każą nam długo czekać na kontynuację :)
Co do drugiego punktu programu to.... nie mogło być inaczej, jak wampirów ciąg dalszy :D :D :D :D W bibliotece trafiłam na - na razie - trylogię Kim Harrison o Zapadlisku.


Czytało mi się je fantastycznie :)

Wszelkie stworzenia nocy gromadzą się na przedmieściach Cincinnati, zwanych Zapadliskiem. Jedne się tam ukrywają, inne po prostu krążą po ulicach albo zażywają rozrywek, a najmroczniejsze z nich żerują.
Zadaniem Rachel Morgan jest utrzymanie porządku w tym pełnym niebezpieczeństw światku, w którym panuje prawo dżungli. Jako łowczyni nagród, która nie daje sobie dmuchać w kaszę, oraz dysponująca wszelkimi możliwościami czarownica, bez pardonu rozprawia się z przestępcami wszelkiej maści.
A jej niesamowity seksapil z pewnością jej w tym nie przeszkadza......

Czarownica Rachel Morgan, seksowna, niezależna łowczyni nagród, która krąży wśród najgęstszych cieni śródmieścia Cincinnati w poszukiwaniu grasujących nocą przestępców, ma niełatwe życie.
Potrafi sobie poradzić z odzianymi w skórę wampirami, a nawet zadaje się z przebiegłymi demonami. Lecz wielokrotny morderca, który żywi się specjalistami od najniebezpieczniejszego rodzaju czarnej magii, wystawia ją na niezwykle ciężką próbę.
Konfrontacja z pradawnym, nieprzejednanym złem to nie dziecinna zabawa – a tym razem Rachel będzie miała szczęście, jeśli uda jej się zachować duszę.

W Cincinnati nie ma czarownicy twardszej, seksowniejszej czy bardziej pokręconej od łowczyni nagród Rachel Morgan, która dzięki zdecydowanym wysiłkom zmierzającym do postawienia przed sądem zbrodniczych stworów nocy już zdążyła narazić swoje życie miłosne i duszę na wielkie niebezpieczeństwo.
Między wykonywaniem zleceń ma ręce pełne roboty: odpiera zaloty swojej pijącej krew wspólniczki, ukrywa przed współpracownikiem zabójczy sekret i opiera się napalonemu wampirzemu zalotnikowi.
Rachel musi także zająć stanowisko w wojnie szalejącej w podziemiu miasta, ponieważ pomogła w aresztowaniu wampira, który był jego władcą – a także zawarła w tym celu układ z potężnym demonem, co mogłoby ją kosztować całą wieczność bólu, katuszy i upokorzeń.
A teraz jej mroczny „pan” przybywa, by odebrać to, co mu się należy.

Kim Harrison, autorka „Przynieście mi głowę wiedźmy” oraz „Dobrego, złego i nieumarłego”, spędza czas z facetem w skórach i pilnie pracuje nad następną powieścią o Zapadlisku.


A ja mam nadzieję, że wpadnie ona w moje łapki już wkrótce :D :D :D :D :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz