wtorek, 21 stycznia 2020

Dawno mnie tu nie było......

Dopiero dziś zorientowałam się, że na blogu nie było mnie już kilka ;) ;) ładnych lat.....
Przez ten czas nie próżnowałam, bo powstało kilka krzyżykowych prac. postaram się je pokazać w następnych postach. :)

Wciąż pracuję również nad moim UFOK-owym kolosem, który przeleżał w szafie od 2013 r. do sierpnia 2018 r. Od stycznia do lipca 2019 r. znów trafił do szafy ale szczęśliwie już wrócił na krosno i tym razem mam w planie popracować nad nim trochę dłużej :) Jest to wzór Golden Kite - Landscape 2125 (large). Składa się ze 190 stron A4 wzoru.

Po zakończeniu (dla przypomnienia ;) ) powinien prezentować się tak:






W czerwcu 2013 r., kiedy po raz pierwszy trafił do szafy, już troszkę było widać :)




Wtedy jeszcze wyszywałam go w ręce. Dopiero 11 listopada 2013 mój tato nieco zmodyfikował kosno, które wcześniej było za małe na takie kolosy. Dlatego po kilkuletniej przerwie, kiedy znów do niego wróciłam wylądował na krośnie i znów nieco mu przybyło :D :D





Tak było w listopadzie 2018 r. Potem miałam od niego przymusową przerwę - pracowałam nad innymi hafcikami zamówionymi przez moją kuzynkę. Wrócił na krosno w lipcu 2019 i powoli znów rośnie.

Ponieważ to typowy UFOK i dziś właśnie trafiłam na wpis na blogu Krzyżykowe szaleństwo dotyczący UFOK-owego roku, chciałabym przyłączyć się do tej zabawy. Co prawda termin zapisów minął 7 stycznia, ale może jeszcze się uda... :)









2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń