wtorek, 4 października 2022

UFOKowy rok - wrzesień 2022

Wrzesień... Nawet nie wiem, kiedy minął... Ledwo się rozpoczął, a wraz z nim rok szkolny, a już jest październik.... Ale do rzeczy :) Krzyżykowo działało mi się bardzo dobrze, czego efektem są dwie kolejne, skończone strony wzoru :)




Teraz już będzie dość monotonnie... Tylko błękity i szarości ponieważ dotarłam ;) do gór i nieba.

Za to mogę się pochwalić, że obecnie mam już skończone 90 stron wzoru, którego całość składa się ze 190 stron ;) ;) 




4 komentarze:

  1. Podziwiam Cię za tego kolosa, na pewno bedzie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję systematyczności! To najważniejsze w drodze to celu. Efekt już jest powalający. Mam nadzieję, że 'monotonne' niebo i góry będą skutkować szybkim przyrostem krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Teraz będzie tylko niebieski i niebieski z małym dodatkiem białego ;) Ale mam nadzieję, że za bardzo mnie nie wykończą :D

      Usuń