niedziela, 28 października 2012

Co gad gada.....?

To tytuł wystawy, która jeszcze do jutra odbywa się w naszej galerii handlowej. Pomyślałam, że z racji tego, że jednego takiego gada mam w domu, warto byłoby zobaczyć jego kuzynów ;D I kiedy tak wędrowałam od terrarium do terrarium doszłam do wniosku, że zdecydowanie wolę jaszczurki od węży.... A było co oglądać. Ja zrobiłam tylko kilka zdjęć zwierzakom, które najbardziej "wpadły mi w oko" :D
Najbardziej spodobał mi się mały dinozaur, czyli waran białogardły:

Poza tym były jeszcze między innymi:
waran stepowy,

agama australijska,

tarczowiec sudański,

legwan zielony,

schowana anakonda żółta,

pyton cejloński,

pyton tygrysi albino



i pyton tygrysi

4 komentarze:

  1. Mówisz, że przyjemnie spędziłaś Niedzielę ;D
    Fajnie tak pooglądać węże i jaszczury za szybą, bo trzymać w domu... brr ;p
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą Igiełko, że węża to najlepiej oglądać za szybą, ale zaręczam Ci, że jaszczurki są całkiem przyjemne :D Na tej wystawie było też "rodzeństwo" naszego Smoczysława, czyli agamy brodate, ale ich nie obfociłam. Doszłam do wniosku, że skoro mam go w domku, to..... po co nieść drewno do lasu? :D Ale przy okazji Pani-Przewodniczka po wystawie podzieliła się swoją wiedzą na temat tych przesympatycznych zwierzaków. Nawet siedzący w terrarium obok tych agam legwan zielony wyglądał tak, jakby był zazdrosny o zainteresowanie poświęcone sąsiadom. Gdy do nich podeszliśmy - siedział nieruchomo i wyglądał jakby spał. Im dłużej tam staliśmy - tym bardziej na nas zaglądał, wyginał się, próbował wejść na każdą, nawet najcieńszą gałązkę. A uwierzcie mi, że przy jego gabarytach wyglądało to trochę komicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te warany! Ale i tak to agama urzekła mnie zalotnym spojrzeniem ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń