wtorek, 9 października 2012

Łódź 2012 :D

Po piątkowych wrażeniach na całą sobotę wyłączyli nam prąd. Tato skorzystał z okazji i zwinął się do lasu skąd przywiózł wiadro kani i 50 (osobiście przeliczył :D) prawdziwków:

Wśród tych 50 znalazł się też prawdziwy Okaz :D

A w Łodzi naoglądałam się takich cudów, że po prostu MUSZĘ się z Wami nimi podzielić :D




























































Moja dama została umieszczona w gablocie razem z kolejną pięknością....


Ona też mi wpadła w oko. Muszę się Wam nawet przyznać, że jej wzorek leży w mojej przepastnej szufladzie z "planami" :) Niestety, jak typowy - zestawowy wzorek - ma załączony również komplet nici... bez numerów.... Myślałam, że sama coś z wykombinuję i dobiorę..... Ale kiedy na wystawie w Łodzi, kilka gablot dalej od mojej damy, trafiłam na ten oto okaz.... Odechciało mi się kombinowania.... Chyba poszukam gotowego zestawu....




6 komentarzy:

  1. Też szukam tego zestawu :))) ale chyba u nas niedostępny... Hafty na wystawie przepiękne, aż trudno uwierzyć, że to hafty! Wzory niesamowite i wykonanie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw z czarną damą jest dostępny w HobbyStudio, ale cena powaliła mnie z nóg - przeszło 200 zł. W.zestawie koraliki i tasiemki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty, a grzybków zazdroszczę, u nas jakoś nie ma w tym roku. ale i tak wybiorę się do lasu sprawdzić na własne oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace piękne. Nie zazdroszczę jurorom:)

    OdpowiedzUsuń