poniedziałek, 1 lutego 2021

UFOK-owy rok - styczeń 2021

Muszę przyznać, że ten miesiąc nie był dla mnie zbyt krzyżykowy... Mimo wszystko udało mi się podziałać co nie co przy moim kolosie :)

W styczniu zakończyłam rząd:


 a potem rozpoczęłam kolejny:



Tak z ciekawości postanowiłam sobie liczyć ile w każdym miesiącu postawię krzyżyków :)

W styczniu - 4741 :D 

Ciekawe jak to będzie wyglądało w kolejnych miesiącach? ;) ;) 

Ps.

Wiem, że na załączonych zdjęciach widać zagniecenia, ale po ponad pięciu latach leżenia w szafie, materiał nie jest już tak sztywny, jak tuż po zakupie. Teraz jest miękki i wiotki. Dlatego boję się go mocniej naciągać na krośnie, żeby nie pojawiły się kolejne odkształcenia.... :(


Pozdrawiam serdecznie! :)


1 komentarz:

  1. Podziwiam Ciebie za tego kolosa .Obraz będzie piękny już to widać.Życzę wytrwania w pracy nad tym haftem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń