czwartek, 1 lipca 2021

UFOKowy rok - czerwiec 2021

 Miniony miesiąc bardzo się skurczył krzyżykowo.... Wszystko przez powrót do stacjonarnego nauczania w szkole. Na dokładkę strona wzoru, nad którą pracowałam składała się z samych pikseli (jak większość ;) ;) ) 

To wszystko mocno ograniczyło mnie czasowo :) :) Tym bardziej, że podczas nauczania zdalnego mogłam poświęcać na moje hobby kilka godzin dziennie. W czerwcu ten czas skurczył się do godziny lub dwóch....

Mimo wszystko udało mi się skończyć kolejną stronę i  jednocześnie cały rząd wzoru :)

Zaczęłam też kolejną, oczywiście z pikselami ;) ;) ;)


Przeglądając album ze zdjęciami postępów zauważyłam, że w ciągu tego roku wyszyłam dwa całe rzędy :) ;) :)

W lipcu 2020 r. było tak:

 

W styczniu 2021 r. przybyło :) Zbudowałam most :)


A czerwiec 2021 r. skończyłam tak:

 

Ciekawe, jak będzie w tym roku :D :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz