czwartek, 19 maja 2011

Niespodziewana niespodziewajka :D :D :D

Miałam dziś podły dzień.... Jakoś nic się nie układało tak jak chciałam, a poza tym strasznie nie lubię kiedy ktoś decuduje o sprawach mnie dotyczących za moimi plecami.... Kiedy dysponuje moim czasem bez pytania mnie o zdanie...... A jeszcze na dokładkę dziś odebrałam już oprawioną pamiątkę komunijną... Nie zdążyłam zrobić zdjęcia ponieważ moja mama stwierdziła, że skoro nie może dobrać do niej komunijnej torebki (bo wszystkie były za małe) to kazała sobie ją w sklepie zapakować.... I teraz będę musiała czekać aż "komunista: ;) otworzy prezencik i być może uda mi się zrobić fotkę :/ Do domu wróciłam w wisielczym nastroju..... Miałam ochotę zwinąć się w kłebek i odpłynąć..... Zajrzałam do skrzynki... A tam..... Cudna NIESPODZIEWAJKA!!!! Dostałam przesyłeczkę od Beatki, jednej z naszej szóstki, która wyszywa Nelsonki :D A w przesyłeczce były takie oto cuda:


Serduszko jest przeurocze, a od karteczki nie mogę oczu oderwać :D Beatko nawet nie wiesz jak wielką radość  mi sprawiłaś :) :) :) :) DZIĘKUJĘ OGROMNIE!!!!!!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Tymczasem Nelsonki na kanwie Beatki prezentują się tak:

Teraz muszę jeszcze znaleźć chwilkę, żeby uzupełnić Zeszycik, i całość powędruje do Agi na Mazury, która wyszyje maj i listopad. Dopiero wtedy powędruje do Madzi. Tak troszkę namieszamy ponieważ Madzia miała ostatnio urwanie głowy i pracuje nad Nelsonkami: marcowym i wrześniowym u Iwonki. Rozmawiałyśmy troszkę na ten temat, a ponieważ Aga nie ma ochoty siedzieć bezczynnie... To damy jej zajęcie :D :D :D :D :D
Tymczasem właśnie dziś dostałam też od Iwonki SMSka, że wysłała mi kolejną kanwę :D Już się nie mogę doczekać!!!! :D

2 komentarze:

  1. Cieszę się że Ci się podoba Kiniu :)A moja kanwa już wygląda cuuuudnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja czekam już zwarta i gotowa na przesyłkę od Ciebie Kinguś:-)Buziaki.Niespodzianka cudna:-)

    OdpowiedzUsuń